thumbnail

Allezi, uw gids bij kanker & werk

2 stichtingen slaan de handen in elkaar en bouwen een initiatief uit om het aanbod van ondersteuning bij kanker te optimaliseren en te versterken. Ze willen zich graag meteen krachtig positioneren en vroegen ons om hen te begeleiden. Tijdens de strategische workshops werd het ons snel duidelijk dat dit initiatief heel veel potentieel heeft.

Het was voor de initiatiefnemers, de Stichting tegen kanker en the Majin Foundation, belangrijk dat de merkidentiteit van dit netwerk van bij de start goed zit. Ze vertrouwden op onze expertise om de communicatiestrategie te bepalen en de merkpositionering onder handen te nemen.

Verbinden, gidsen, verandering teweegbrengen

Drie woorden die hun merkessentie omvatten. Via een namestorm en 2 strategische workshops bedachten we samen de naam en kwamen we tot een onderbouwd merkverhaal. En op basis daarvan stippelen we de communicatieroute verder uit.

Uw gids bij kanker & werk

Dankzij de kracht van dit team konden we meteen tijdens de strategische workshops de merkessentie vertalen in een baseline. En door de goed gekozen merkroute kon ons creatief bureau Brand Lieutenants een wel overwogen en gebalanceerde look & feel ontwikkelen.

www.allezi.be

 

 

star