Inclusie, #tismaarda
Weet je, inclusie kost echt geen moeite
Mensen met een beperking staan dagelijks voor heel wat uitdagingen. Vaak willen ze gewoon meedoen aan het verenigingsleven. Maar ze ervaren heel wat drempels. Het is voor hen niet vanzelfsprekend om zich aan te sluiten bij reguliere verenigingen omdat die vaak bang zijn dat ze heel wat aanpassingen moeten doen. Met enkele kleine stappen kunnen verenigingen echter een wereld van verschil maken voor mensen met een beperking. Dat is de boodschap die we met deze nieuwe campagne #TISMAARDA! naar buiten moeten brengen voor Konekt.
Iedereen heeft het recht om 100% deel uit te maken van het verenigingsleven. Mensen met een beperking vinden vaak geen ingang. Terwijl het eigenlijk echt geen moeite kost. Veel verenigingen denken daar nog anders over. Ze vrezen voor heel wat aanpassingen. Met deze campagne willen we het verenigingsleven doen inzien dat je met een paar kleine stapjes al een heel eind komt. Doe daarom gewoon mee met deze campagne en zet die paar stapjes: we helpen je daarbij. En je zal al snel zelf zeggen: eigenlijk, #TISMAARDA!
Via sociale media en online docu’s tonen we situaties waar deelname aan het verenigingsleven wel kan! Met een paar kleine stapjes en met de hulp van Konekt, kom je als vereniging al een heel eind. Om dan eigenlijk snel tot de conclusie te komen: #TISMAARDA!
3 Online Docu’s
Drie mooie online documentaires tonen situaties waar deelname aan het verenigingsleven wel kan! Met een paar kleine stapjes en met de hulp van Konekt, kom je als vereniging al een heel eind. Om dan eigenlijk snel tot de conclusie te komen: #TISMAARDA!
Sarah en mieke tonen hoe simpel het is om het kunstatelier open te stellen voor haar artistiek talent.
Mathias en Pieter tonen hoe simpel het is om het jeugdhuis open te stellen voor iedereen.
Jacinth en mimi tonen hoe zen het is om yogalessen open te stellen voor iedereen.Jacinth en mimi tonen hoe zen het is om yogalessen open te stellen voor iedereen.
Social media campagne
We bepalen vooraf goed de doelgroepen en de KPI’s en via een heel grondig uitgekiemde social media campagne brengen we ons doelpubliek naar de website om deel te nemen.
We willen het verenigingsleven doen inzien dat je met een paar kleine stapjes al een heel eind komt. Doe daarom gewoon mee met deze campagne en zet die paar stapjes: we helpen je daarbij. En je zal al snel zelf zeggen: eigenlijk, #TISMAARDA! Dat is de centrale boodschap. Hiervoor werken we zowel organic als promoted content uit. Partners, influencers en de pers worden ingeschakeld om het bereik van onze campagne te maximaliseren.
Uitwerken van een doelgerichte Promoted content campagne
Opstellen van social media plan & aanbevelingen
(social) media monitoring
Website
Tot slot is de website de centrale landingsplaats waar we ons publiek willen naartoe krijgen met onze funnel-campagne.
doe mee op www.tismaarda.be
Deze campagne is een samenwerking van: Nunam & Cojak