Inner Health Check
Het Medisch multidisciplinair centrum, Cardea Clinic kwam bij ons aankloppen om hun full body screening die ze aanbieden te vermarkten. Via een grondige strategische analyse bedachten we de naam, de creatieve insteek en de digitale marketing campagne.
Inner Health check, happy long living.
De Inner Health Check doet een volledige screening van je hele lichaam. Met verschillende cardiologische, radiologische en algemene onderzoeken brengt het je innerlijke gezondheid in kaart en wordt er een persoonlijk plan opgesteld met de focus op je algemene welzijn op lange termijn.
Personalised medicine & Medical Mentorship
We identificeerden de unieke kenmerken en voordelen van Inner Healthcheck, waardoor ze zich kunnen onderscheiden in de markt. Voor de USP’s trekken we de kaart van de gepersonaliseerde geneeskunde. Want de opmars van ‘personalised medicine’ markeert een nieuwe fase in de medische wereld, waarin de focus verschuift van een ‘one-size-fits-all’ benadering naar een benadering die echt rekening houdt met de unieke kenmerken van elke patiënt.
Met voortdurende vooruitgang in technologie en wetenschap zal personalised medicine ongetwijfeld blijven evolueren en ons helpen om de gezondheidszorg verder te verbeteren. De Inner Health Check wil gezondheid en welzijn bevorderen door middel van innovatieve technologieën en professionele begeleiding op basis van het unieke DNA van de patiënt.
Om de connectie met de patiënt grondig te maken positioneren we ‘Medical Mentorship’ als merkpersoonlijkheid. De arts is geen afstandelijke wetenschapper, maar een ervaren mentor die de patiënt op lange termijn begeleidt en ondersteunt om haar/zijn welzijnsdoelstellingen te behalen.
Online presence en digital marketing plan
Cojak zette de digitale marketingcampagne op om de Inner Health Check te helpen bij het vergroten van de bekendheid en het bereik. We bedachten een 360° strategie voor Cardea zodat hun communicatie medewerker de juiste persona kan converteren op lange termijn.
① Zoekmachineoptimalisatie (SEO): Door uitgebreid zoekwoordonderzoek hebben we relevante zoekwoorden geïdentificeerd die verband houden met gezondheid en welzijn. We hebben de content van de landing page van de Inner Health Check geoptimaliseerd, waardoor ze beter vindbaar zijn in zoekmachines voor de doelgroep die deze diensten zoekt.
② Contentmarketing: We bedachten mogelijkheden voor de klant om boeiende en waardevolle content te verspreiden. Zo kan de communicatieverantwoordelijke van Cardea hapklaar belangrijke onderwerpen over mentale en fysieke gezondheid aansnijden en de expertise van Inner Health Check benadrukken.
③ Sociale media campagne: We ontwierpen een social media campagne zodat de klant doelgerichte advertentiecampagnes kan opzetten om het bereik te vergroten en potentiële klanten te betrekken.
④ Influencermarketing: Cojak stelde ook de samenwerking voor met relevante influencers en experts op het gebied van geestelijke gezondheid om Inner Healthcheck te promoten. De klant kan invloedrijke personen inzetten om de boodschap van Inner Healthcheck te verspreiden en het bereik onder hun volgers te vergroten.
online web presence
maak zelf een Inner Health Check afspraak
Schakel Cojak in voor jouw digital marketing strategie!